Jobb o jobb

Idag klev jag upp i ottan medan alla andra sov.
Det var lite segt för Alicia hade varit vaken några ggr inatt,
 och ute var det mörkt o kallt..
Men jag kom iväg,tog dock bilen till jobbet ;-) (LAT jag vet).
Dagen gick rätt fort ändå och jag kom hem tidigare än
jag skulle, så jag tog då tag i lite hysbestyr istället.
Städa Izabelles rum,som såg ut som en bomb dragit förbi
(hon hade en kompis hemma men dom gick ut när jag kom,
och dom är dåliga på o städa)
sen var det disk och dammsugning,puh!
Men nu är det klart och jag sjönk ner i soffan ett slag.
Alicia försöker sova en stund,vi får se hur det går.
Hon är lite hängig efter ha sovit dåligt inatt,och vem är inte det?
Zzzz..

Hoppas du har en bra lördag?
kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback