Igår

Igår kväll var verkligen trevligt.
Jag gick hem till Sofia när jag gjort mig ordning och där satt alla redan.
Hon bjöd på smårgås tårta och pasta sallad..MUMS!
Vi hade verkligen trevligt och mös med tända ljus överallt ;-)
Sedan började det blir dags att ringa taxi och åka upp på stan.
Vi var in på två ställen och dansade och hade super kul,
sen började jag känna mig oerhört trött..Hade ju varit vaken sen 5.30 och jobbat.
Så jag och Sofia som bor granne delade taxi hem.
En trött mamma rasade i säng och jag är SÅ GLAD att inte vara bakis idag!!
Tur att jag höll mig till ölen och inte drack för mkt :-)

TUSEN TACK sofia och alla andra för igår!!

Just nu:
Här har vi just gjort oss ordning, vi får se vad dagen hittar på,
vi har inga planer förrän på em.
Rätt skönt det oxå :)

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback