Härlig prommis

Jag åkte iväg o köpte hundmat, samt testade
lite fina 'jackor'/täcken åt vovsan,men hon tyckte inte
alls det var skoj,och är ju så ovan,men hon fryser
ju så mkt så hon behöver nästan ha nåt när de blir kallare.

Sedan tog jag en härlig promenad i frisk luften i skogen ,
med hundarna innan jag skulle hämta barnen
på dagis.
Dom tyckte det var härligt och jag tycker det är så skönt o få gå i egen rask takt,
utan barn för en gångs skull :-)
Solen sken och det var så härligt väder idag!!

Kameran fick följa med.Tänkte att jag kunde testa lite olika
inställningar,när det var så fint ute.Jag måste ju lära mig
ta sånna där fiiina kort ;-) Nu kör jag mest på auto..
Men med min otur så dog batteriet efter ett par shoots..
TYPISKT!

Men fick några fina iallafall..




Kommentarer
Postat av: mamma

SYND ATT JAG SOV... HADE VARIT TREVLIGT MED EN SKOGSTUR MED ER... KRAM O PUSS

2009-10-06 @ 04:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback