Fullt på dags schemat


Kanelbullensdag eller inte, imorse fick det bli en
sån här goding och en latte medans jag åkte runt
på mina jobb på landet, perfekt och gott!!



God morgon
,eller förmiddag får jag väl säga.
Jag är hemma på lunch och har just ätit soppa.
Snabbt och gott!

Idag är det fullt på schemat.Efter jobbet ska jag och
izabelle åka till ridskolan och sen hem och göra mat,
efter middagen ska vi på föräldra möte på Alicias dagis!Puh!
Izabelle har just nu maskerad fest på dagis och är utklädd till
Tingeling :-) Sötnosen..

Hepp nu måste jag åka tillbaka till jobbet.
Ha en FAB dag alla!
KRAM


Kommentarer
Postat av: Moster Rosi

haha.. jag jämt vinner.??? vad kul du är.. jag vinner nästa aldrig. här gång hade jag TUR.. jag komihåg det att immad vann förut.. den är för MKT.. min är lagom. skönt !! puss kram

2009-10-06 @ 21:59:09
URL: http://strandbergljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback