Fredag


Fint kort jag tog precis innan vi åkte

Vid lunch åkte jag med flickorna till fotografen,och det gick JÄTTE bra!
Han tog massa fina kort på dom och jag längtar tills de är klara!
Jag var lite extra stolt eftersom en kvinna var där med sin dotter
som envisades väldigt och vägrade vara med på kort.
Dom fick pausa och ta oss emellan,så fortsatte de när vi var färdiga,
men vet ju ej om det gick till slut eller om de gav upp.
Sedan åkte vi hem till mormor och åt god lunch.Min mor kom även dit
så det var trevligt :-)
Efteråt blev det en tur till Marieberg,vi behövde hundmat och hade 2 gratis
checkar med det bra märket PROPLAN,som vi fått av vår uppfödare.
Så 2 stora säckar fick vi med oss hem,och en massa hundben,koppel och annat ;-)
Så hundmat lär vi ej behöva på ett bra tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback