Vilket väder!


Fin höst bukett som mina föräldrar kom med i söndags
när dom var här. Så fina färger!! TACK.



Imorse
cyklade jag iväg i mörkret till jobbet.
Men FY FASEN vad kallt det var/är!!
Tur att jag jobbade i min grupp så man kunde åka
bil :-)
Det stormar och på vägen förut så var det snöstorm,
i mindre bemärkelse men ändå snö korn i vindarna.
Det är iskalla vindar och att cykla utan vantar är ingen
bra idé idag kan jag lova! Har upptäckt att jag måste försöka
skaffa en varmare jacka ,bättre vantar o mössa!
Vintern here i come ;-)

Nu landade jag hemma och ska snart hämta barnen o
laga mat,sen är det INNE dag som gäller,resten av dagen.Burr!!

Hoppas du med är inne och dricker nåt varmt o gott?
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback