Svininfluensa

Jag blir så snurrig av allt prat om denna influensa.
Ska man vaccinera eller inte är ju frågan.
Dom är som galna på jobbet och vårdcentralerna är smockade
med folk ,parkeringen vid jobbet är packad
med bilar för alla ska in o få sprutan,,
det skrivs överallt på löpsedlarna och i tidningen.
Folk dör både av vaccinet och utan, JAG BLIR KNÄPP!!
Jag vill ju skydda barnen, men frågan är vad som är bäst?
Ska jag spruta mig för att skydda dom, eller
bör dom sprutas för o skyddas också?
Hur blir det för Alic som
inte får eftersom hon är under 3 år?
Vad blir biverkningen nu och om 10 år?
Vad är värst,att vaccinera med alla kemikalier det innehåller
eller strunta i det och riskera bli sjuk??
När är det för sent att bestämma sig ?
Det snurrar runt så jag blir tokig.
Man har så mkt frågor..
Hjälp mig snälla,nån??!!

Kommentarer
Postat av: mamma

jaa du kära dotter förstår att du sliter håret av dej i denna fråga..VERKLIGEN SVÅRT ATT VETA,,--VAD ÄR BÄST.-.har själv tagit sprutan.. är livrädd o få denna influensa, eftersom jag blir såå sjuk.. men frågan är ju... bör man vac , barnen.... och hur sjuk blir dom om dom får infl.. mycket svår fråga...

2009-11-05 @ 00:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback