Stressig dag



Idag var det ledig dag, men tror ändå det vart mer stress
och fläng än en arbetsdag...
Vi hade MKT ärenden att fixa och jagade vaccin åt barnen.
Blir så förbannad på våran BVC som skulle ha för barnen
mellan 2-4 idag men när vi kom 13.40 så var redan allt
slut!! Då hade dom börjat ge mycke tidigare!!
Väldigt dåligt tycker jag.
Vi åkte till mässan men där var kön flera hundra meter,folk
stog med sina små barn i spöregn,det tänker jag inte utsätta dom för..
så for vi förbi USÖ men där såg det stängt ut.
Så vi testar imorrn istället.Då ska jag vara där tidigt!


Idag fick hon Domino, en riktig lat ponny,men SÅ
perfekt att rida på när man är liten och ska lära sig
balans övningar :-)


Nu är jag hemma efter ridskola ,biltvätt och mathandling.PUH!
Laga mat, bada barnen och sen äntligen landat i soffan.
Fy fasen, vi är dödströtta.Immad har somnat i soffan
och jag är på väg jag med,,Gäääsp.
Ska bara hålla mig vaken tills det är dax o gå med
hundarna,sen ska jag med sussa.

SOVGOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback