Städ o jobb dag

Idag har jag städat och gjort advents fint här hemma.
Det är ej riktigt klart än men så gott som..
Det blev SÅ fint :-)

Sen mitt i allt strykande av gardiner var det dax
att åka o jobba.. Kvällen började sådär..
Fick gå till ett ställe där jag inte vill åka till.
Tycker det är hemskt olustigt där och jag som
är så mörkrädd,nej det var ingen hit.
Men tur är ju att man har så goda arbetskamrater
så vi kunde byta jobb efter rasten ,TACK!!




Nu är jag hemma och Alicia har nyss lagt sig,
hon ÄLSKAR ju teletubbies och kunde inte slita
sig från filmen, men nu ligger hon och sover nog sött.
Izabelle sover hos sin farmor.
Jag ska ta nåt o äta (hann bara äta en lite sallad idag)
och sen hoppa i säng, känner mig rätt trött,och ska ju
upp i ottan imorrn och jobba.
Sen börjar helgmyset ;-)

Sov gott alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback