Sorg..

Ikväll har det inte varit som andra kvällar..
Det har kännts oerhört tomt.
Vi har i tystnad tittat på Idol, försökt göra mysigt
för Izabelle men ändå sa hon flera ggr  ''vi är inte glada''.
Hon har svårt o hantera sorgen och gråter en stund, blir
sen glad och gråter lite till..Vi kämpar verkligen för o hålla
god min, och försöker prata om annat,men tankarna är ju
hela tiden hos Elsa...Varför skulle detta hända, jag känner sån
ilska och sorg samtidigt..
Vår fina fina lilla gumma, som brukade ligga
framför datorn,på min mage på kvällen i soffan..
Älskade värmen av datorn och morrade gärna lite åt
Diva när hon kom för nära, det var ju hennes matte tyckte hon.
Gud vad jag saknar dig gumman!!
Tänk vad lite man vet om vad som ska hända.
Jag kom nyss ut från Izabelles rum.
Hörde att hon grät så jag gick in och tröstade.
Hon blir såklart orolig.
Om Elsa kan försvinna och dö plötsligt, så kan kanske alla
göra det? Det snurrar mkt tankar i hennes huvud nu..
Är såå ledsen att du ska behöva gå igenom det här älskling.
Tyvärr får vi alla göra det,vare sig vi vill eller inte..
Hon sa att hon inte ville ha några julklappar i år.
Bara en ny Elsa..Jaa vad säger man??

Ögonen svider och det känns att man varit vaken ett dygn,
så jag ska snart lägga mig,försöka sova,och hoppas
slippa mardrömmarna.

 
Diva & Elsa som myser..
Elsa var Divas bebis, trodde hon iallafall..
Hon har inte ätit mkt idag och går o söker sin vän.
Det gör ont o se henne sakna.

Kommentarer
Postat av: Rosi

så fin kort på diva och elsa.. är så ledsen för er skull.. kramkram

2009-11-20 @ 23:20:45
URL: http://strandbergljung.blogg.se/
Postat av: emma

2009-11-21 @ 00:52:08
Postat av: Emma

Usch, det är så hemskt! Sitter med tårar i ögonen när jag läser det du skriver!=´( Skänker alla mina tankar åt er.. Beklagar verkligen, så hemskt att allt kan gå så fort.. Sköt om er alla , ni är så starka som försöker för barnens skull osv, verkligen! Önskar det fanns något man som syster/moster kunde göra för sina nära när sånt här inträffar, men man kan inte göra annat än att finnas där,o de gör jag, de vet ni..Älskar er alla <3

2009-11-21 @ 00:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback