Prosit

Blir så trött på mitt nysande.
Idag har jag nysit hela tiden..
Är inte förkyld så utan bara nyser o nyser..
Suckar..

Nu sover flickorna och Bonde söker fru går
i bakgrunden.
Jag känner mig fortfarande rätt ok,
förutom ond arm.
Alicia är så söt, hon sa idag att
''mamma ont, Alicia oxå tagit putan i benet :-)''

Hon babblar massa nu och det är så sött.
''Inte slåss mamma,bara klappa'', så klappar hon på kinden..

Tiden går för fort, nyss kunde hon inte prata alls
och nu härmar hon allt man säger.
Om en vecka fyller hon 2 år,hjälp!

Min köksdörr skylt stämmer så bra!


Imorrn ska vi ut och se efter vad vi ska köpa
i present,handla mat o massa andra to dos.
Hoppas man mår lika bra då.

Nu ska vi snart se Oskyldigt dömd.
Se den serien!! -toppen bra ;-)

(Har föressten hittat USB sladden,så nu är alla kort
på plats )

HA EN FAB KVÄLL ALLA..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback