Pizza,ponnyer och spruta..

Imose tog vi det lugnt och bara mös allihop,
sen var pappa tvungen att åka till jobbet och
Diva följde med,hon tycker det är så kul o jobba :-)


Mammas städhjälp igår :-)

Vi fick besök av mormor vid lunch och tog en promenad i
SOLEN som tittade förbi lite hastigt..Sen köpte vi med
pizza hem och åt. Vi fick lite brottom för Izabelle
skulle ju iväg på ridskolan..

 
Alicia stog o pratade lite med Hercules..
21 år gammal och så liten o snäll :-)

Väl där fick hon en fin ponny och hon var så duktig att
rida.Idag tränade dom ridvägar,vad dom heter,hur man
gör och att rida nogrannt i övningarna.



Hennes söta Figaro var fortfarande halt, så hon fick
en annan som hette Pinocchio.



Efteråt tänkte jag åka förbi och chansa på att det var kort kö
till vaccinet i kumla men där var det helt slut.
Vid mässan stannade vi och testade.
Ingen var klädd o stå länge i kö och jag hade lite
andra ärenden o hinna med,men trot eller ej, efter
1 timme hade vi parkerat,köat och tagit sprutan!!
Det är så skönt o ha det gjort,bara Immad kan få ta den nu också.
Izabelle var lite orolig när jag skulle ta,stackarn.

(Har ej hittat usb sladden än, Grrrr,
nya kort kommer när den hittas)
Update: Sladden hittad!!
**********************************************************

Igår kom det över mig igen,allt med Elsa..
Saknaden är STOR och det känns tomt att bara gå med Diva i kopplet.
Det känns som du springer runt mina ben som vanligt,min lilla ängel.
Ditt liv blev så kort och jag kan inte fatta att du är borta..
Ibland är det så orättvist!!


Finaste hund, hoppas du har det bra där du är nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback