Onda fötter

Idag har vi varit igång HELA dan!
Vi mötte mormor på stan och åkte sedan ut till
Marieberg..



Här mumsas det för fullt!





Vi tog tortillas med guacamole och nachochips.
Super starkt men gott ;-)


Där var vi först inne på Ikea och handlade ljus m.m
åt lunch, och åkte sen vidare och shoppade presenter åt Alicia,
Fikade och gick i massa affärer.
Vi avslutade med mat shopping och sen var vi SÅ trötta :-)
Vilken dag! Men så roligt!!

Det blev sen middag och barnen kom i säng för sent,
men vad gör det om undra år´´ ;-)
Nu sover dom iallafall och jag har diskat,plockat,och
städat undan lite.
Imorrn ska jag städa och ta ner alla advent saker, göra fint
och sen gå och jobba,puh.

Nu njuter jag av lugnet med Diva brevid i soffan och massa
tända ljus..Härligt o veta att man ska jobba kväll och
inte har brottom att lägga sig!
Dock känner jag mig lite förkyld,nyser och nyser...
Det går väl över.

Njut kvällen alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback