Måndag - Ledig

Imorse sov vi alla länge, skönt!
Pappa väckte mig när han skulle åka till
jobbet så då var det bara o kliva upp.
Det är ju extra skönt o sova länge när man hör
regnet smattra på fönstret ute..
Jag o flickorna gjorde stor frukost med
tända ljus,ägg,kräm,smörgåsar o massa pålägg.
Det är en härlig start på en ny vecka!!

Nu har dom tittat på film och vi har alla slöat :-)
Snart ska vi iväg med Alicia till tandläkaren.
Efter det ska jag åka förbi o titta om det finns möjlighet
att stå i kön till vaccinet..Jag vill gärna få det nu
då jag börjar känna mig krasslig, det tar ju nån vecka
innan vaccinet verkar också..

Hoppas ni får en FAB dag, även om det är tråkväder.
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback