Lunch,lek och saknad.

När vi var klara åkte vi upp till stan o träffade Ida och Edvin.
Vi åt en GOD lunch.


Paj med fårost och grillade grönsaker och sallad.
Mumsigt!


Barnen åt pannkaka,och lekte o lekte :-)
Sedan gick vi en vända på stan och Izabelle åkte med Ida hem.
Hon skulle hämta Saga på dagis så självklart ville Izabelle
följa med och leka hemma hos dom!
TACK för allt idag Izabelle har haft jätte kul.

Jag åkte hem med Alicia och lagade mat,
dammsög och skurade av golven.
Tiden sprang iväg och det blev dax att hämta hem Izzo.
Pappa hann komma hem från jobbet så Alicia slapp åka
ut igen, så jag åkte själv.Väl där var det inte lätt o få med
henne hem, men till sist så :-)



Vi stannade till vid graven o tänkte tända ett ljus,
där var MÄNGDER!
..och såå fina rosor och hjärtan som låg där.
Han är/var verkligen omtyckt vår kära morfar!!!
Fast det var ju farsdag igår,så det är väl oxå därför.
Morfar har alltid varit som en pappa för mig så jag ville tända ett ljus.
Igår hann jag inte så det fick bli idag.
Saknar dig oerhört,men det vet du redan ...


Nu lyser inte mindre än 7 fina ljus för världens bästa
morfar, du är SAKNAD & ÄLSKAD!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback