I made it!

Vaknade imorse,pigg ocg mådde bra.
Men hade SÅÅÅ ont i armen,suck,
Jag bestämde mig för o gå iväg ändå till
jobbet och det gick ganska bra.
Blev dyngsur pga hällregnet som jag fick gå i
så jag var tvungen o bta kläder på lunchen,
annars har det gått galant,men bra samarbete
från förstående kollegor och lite envishet ;-)

Jag hämtade flickorna direkt och vi gick hem och mös.
Alicia var så trött och innan jag visste ordet av det så
hade hon slocknat i soffan :-)



Vi gjorde mat och sen var det dags att sätta igång
med deras hår,som jag har tänkt på flera dar nu.
Det fick bli kort för Alicia,som ändå aldrig vill
ha uppsatt (synd för hon är SÅ fin i det) och så har hon
ju tunna bebis håret kvar.Det blev toppen fint!
Nu ser hon plötsligt äldre ut.
Izabelle klippte jag av en bit och klippte upp
håret litegrann,det blev lite fina lockar och hon
blev så stolt över det,såklart :-)

Direkt efter badade dom och hoppade i säng.
Alicia tror jag somnade innan hon ens la
huvudet på kudden ;-)

 


    Puss älskade syster ♥♥

TACK för att jag får vara ERAN mamma, ni är det bästa som hänt mig
och jag kommer alltid finnas vid er sida, älska er och göra allt jag kan
för att ni ska ha det bra, ha det ni behöver och vara trygga!


Kommentarer
Postat av: MAMMA

OHH. VILKA SUPER SÖTA UNDERBARA SMÅ GULLUNGAR....

2009-11-25 @ 23:17:09
Postat av: zandra

jätte söta bilder på tjejerna =) o bra gjort med klippningen ;)kramar

2009-11-26 @ 15:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback