Har inte glömt

jag lovar...
Har bara de här två sista dagarna inte mått bra.
Det har varit lite upp o ner med allt och jag har mest känt
för att vela krypa under sängen o gömma mig tills allt blir bra igen.
Alla är väl inne i en gråzon vissa perioder o jag vandrar i den
just nu, och vet inte om jag verkar hitta ut därifrån heller..
Men det är väl bara o kämpa på..
Det måste man som förälder om inte annat!


'' Älska mig som mest då jag förtjänar det som minst,
för det är då jag behöver det som mest ''

Kommentarer
Postat av: Rosi

kram på dej och det är jobbig ibland.men ljus finns.. jag hittar inte rätt ord. många kram puss.. vi ses snart.

2009-11-13 @ 09:22:18
URL: http://strandbergljung.blogg.se/
Postat av: mamma

älskade barn..livet är riktigt tungt periodvis..man vet inte hur man ska orka med alla måsten och krav.. men det blir ljusare jag lovar även om det känns omöjligt ibland.. kram o puss

2009-11-13 @ 10:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback