Grattis lillebror!!!

Idag var det jobb först och sen kalas.
Det gick rätt fort på jobbet och smidigt!

När jag kom hem åt barnen lunch med Immad
och sen åkte vi på Robins kalas o träffade släkten!
Grattis grattis, men egentligen fyller han ju imorrn ;-)



Våra älsklingar på väg ut till bilen..♥♥


Puss älskade syster <3


Födelsedagsbarnet :-)


Nu har valparna flyttat ner till vardagsrummet i hage och såklart ville
alla passa på o mysa :-)

 


Fika dags!!

Som vanligt drog vi lott med namn på,
så vi alla vet vem vi ska köpa en julklapp åt på julafton.
Det är en liten rolig lek vi har,,
I år kom JAG på den bästa ideén (hihi) att vi på baksidan av våra namn ska skriva vad man önskar sig,
eftersom det kan vara svårt o veta vad alla vill ha.
Så det gjorde vi, och jag och Immad fick rätt lika hihi..
Undra vem som fick mig?? :-)
Nyfiken är man ju..
Så delade vi upp julmaten, vem som gör vad och vad vi skulle ha.
Så gör vi varje år,så gör alla lika mycket.
Toppen tycker vi..
Åh nu får man julkänslor,,mysigt!!
Fast först ska vi ha ett 2 år kalas här hemma ♥


Goskram med ena valpen..


Sötaste Albin kom, och dom lekte som vanligt med hög volym :-)


Mys stund med Tim ♥


Barn idolen Tomas, Albin & Alicia


Grupp puss :-)

Trötta åkte vi hemåt och gjorde middag.
Sen var det bad och sängen för våra små.
Nu sover dom sött och jag har just klivit ut ur badet.

Ha en fab kväll alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback