Fullt upp!

Idag har jag jobbat långdag och vi har haft en
riktigt händelserik dag på jobbet.
Som innebar polisutryckning som var spännande
så vi åkte förbi flera ggr för o uppdateras ;-)
Snurrig men SÅÅ GLAD personal som hade
humorn på topp idag,vi har skrattat så tårarna
sprutat i stort sett hela dagen :-)
HÄRLIGT med så kul arbetskamrater!
Det gör dan enklare.

Efter jobbet så åkte jag och barnen och handlade
det sista till kalaset och fixade lite hemma.
Sen blev det lördagsmys med Robinsson.

Nu sover flickorna och jag ska strax sätta igång och slå in
alla presenter, för imorrn är det KALAS hos oss.
Vi ska ju fira lilla Alicias 2års dag!!
Hon fyller ju egentligen på onsdag men det passar
alla bäst o fira en helgdag.


Sen blir det kvällsprommis med Diva och
sängen direkt för min del,Zzzz..

GODNATT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback