Farväl älskade vän



Inatt hände det som man som djurägare alltid är rädd för..
Elsa dog..

Allt gick så fort..
Hon mådde jätte bra på kvälls promenaden,men inatt hittade jag henne
livlös och med blod i munnen,död i sin säng.
Vi fick verkligen panik och det var väldigt otäckt.
Vi har varit vakna hela natten och undrat vad som hände
och vad som gick fel.
Tårarna rann hela natten och jag har
sovit max 2 timmar.Då med massa mardrömmar.
Imorse ringde jag vetrinären som sa att jag kunde komma med
henne vid lunchtid.
Robin,min bror,följde med,som tur är!

Vetrinären konstaterade ett kraftigt epelepsi anfall.
Det var därför hon hade blod i munnen.
Hon hade bitit sig i tungan.
Lilla gumman, jag gråter o gråter..
Det är så hemskt.
Hur förklarar man för sina barn att deras älskade hund
är borta? Det gör ONT i hjärtat, varför händer detta oss??
En liten tröst är väl att det var bättre det hände nu än
om två år..Då man fäst sig ännu mer..
Livet är så orättvist..


                Vi saknar dig SÅ ,älskade vän.. Sov gott..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback