Blåsor och bandage



Godmorgon alla.
Idag sov barnen längre än oss, för
ovanlighetens skull ;-) annars
brukar man ju bli väckt av dom!
Vi gjorde oss ordning och jag lämnade Izabelle
på dagis,for sedan in på apoteket med Alicia
och köpte gasbinda,kompresser och vaselin.
Jag har pratat med en läkare på rådgivningen
som sa att handen bör läggas om.
Så det gjorde vi.Sedan hjälpte vår BVC
sköterska lägga om på ett bra sätt.
Så det var en SÅ duktig tjej som lät sin lilla
hand läggas om och smörjas in, och som sen
satt på samlingen på dagis och sjöng med till
lilla snigel...Jag är så stolt över dig gumman!
Mammas hjärta,, det gör så ont när
sånt här händer..Men vi hopas blåsorna läker
utan att de går sönder.
Nu ska jag åka iväg med hundarna och klippa klor
sen iväg till jobbet.Där jag ska vara i ny grupp idag.
Känns sådär måste jag erkänna men det kanske går bra?

Ha en skön dag alla!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback