Anti

Har ni vissa dar då allt känns grått och fel och man bara vill vara?
Idag känns det så..Jag är hemma på rast nu,är i nya gruppen
idag men det känns inte super..Har väl haft negativ inställning
hela tiden till o byta grupp,men men..Inte för att det är
jobbigare eller tyngre,visst man får cykla land o rike,det gör ju inte vi
i vår grupp,men det känns bara tungt.
Sen nu känner jag bara att jag vill vara hemma med barnen.
Saknar dom massor och vill bara vara med dom nu.
Nu är dom hos farmor innan pappa kommer hem,och
jag går inte dit för då blir dom bara ledsna när jag snart
ska iväg igen..Men saknar dom och spec eftersom
Alicia har sin onda hand.Får så dåligt samvete för att
hon ej får vara hemma istället..Vi testar imorrn sen
får jag se hur det går och hur den ser ut..
Usch,var bara tvungen o skriva av mig lite..
Förlåt för den negativa tonen,är bara inne i en gråzon.
Ikväll blire nog film i sängen med ljus,och bara
tycka synd om mig själv..

Kommentarer
Postat av: Moster rosi

alla har vissa dagar är dålig dag.. det är ju skönt att bara skriva av sig.. det är ju skönt efteråt som man har fått "gnälla" av sig.. kram på dej och hoppas imorg bli bättre dag för dej.. tycker det är så synd om lilla alcia.. förstår dej som är mamma är ledsen och orolig osv.. kramkram puss

2009-11-02 @ 21:13:41
URL: http://strandbergljung.blogg.se/
Postat av: mamma

jaa hjärtat..nog är det grått då o då... jag hoppas att det känns bättre i morgon, och att alice s. hand är bättre oxå,,, efter regn kommer solsken sägs det...vi får hoppas på det... många många kramar o pussar till er alla......

2009-11-02 @ 22:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback