Skit väder

Hemkommen från jobbet,,var såå trött imorse,höll på att försova mig..Det är ett helsike att jobba kväll och sen dag,man hinner ju inte varva ner och lägga sig och framfrallt somna i tid!! Hopplöst!!
Men men,jag kom iallafall dit och nu har jag slutat för idag :-)
Det är ett riktigt skitväder ute,blåser,regnar och är kallt..Usch! Hade mkt hellre legat i soffan med tända ljus,filt och en bra film istället ;-) Men det får bli ikväll då det är Despeate housewifes!!

Snart ska jag hämta barnen och åka hem till mina föräldrar och hälsa på..Man får passa på då man har korta dagar på jobbet och nu är det ju dessutom redan städat här hemma,så då går det ju bra att sticka iväg lite!

Ha en fin dag i regnrusket..

Kommentarer
Postat av: Caroline

Detsamma! Vilka söta små prinsessor du har! :)

2009-05-05 @ 15:16:10
URL: http://carrimarri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback