Semesterplanering

Efter en lugn fm och lunch ska jag nu ta och pallra mig till jobbet..

Jag har suttit och drömt mig bort på olika resor :-)
Man har blivit bortskämd med Turkiet resor varje sommar,så det har blivit en vana,
Men nåt vi ska åka på är iallafall Astrid lindgrens värld.
Det tycker nog barnen,iallafall Izabelle är jätte kul.



Vi får se vad vi planerar in, Vi har ju precis köpt ny bil så man kan ju inte få allt.. ;-)

Men nu är det dax att jobba! Annars kommer vi ingenstans hihi..
Skönt att det är uppehåll i regnandet,,
kanske till och med är färdig regnat för idag?

KRAM

Kommentarer
Postat av: moster rosi

hej. ja.. det är LCD tv.. och vi köpt på Siba så får man gratis cykel.. perfekt hehe.. kram kram puss

2009-05-06 @ 23:02:52
URL: http://strandbergljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback