Rent hus

Nu har jag kommit hem från jobbet,har ont i huvudet och nacken,suck.
Det är helt otroligt,krävs bara en dag på jobbet så är det kört igen,Grrr..
Men det var skönt att komma hem,huset är alldeles renstädat och Immad hade tänt ljus ÖVERALLT :-) ❤
Hög mysfaktor!

Det är tur att det är lite dåligt väder ibland så man får saker som är mindre kul gjorda..Men nu är det iallafall rent och nästa gång ska jag ta mig an alla fönster har jag tänkt..Mindre kul men det måste göras!
Flickorna ligger nu nybadade och sover i rena sängar.Känns tråkigt att man ser dom så kort stund när man jobbar kväll och sedan dag,men det är ju så det är ibland..
Men nu är jag trött och ska bara slappa lite i soffan innan det är läggdax..Imorrn bitti är det dax att jobba igen.

Kram och godnatt på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback