Regnig dag

Idag vaknade vi upp till smatter på fönsterbrädan..Rätt mysigt ,men inte lika kul när man måste ut i blötan..
Jag hade tid hos sjukgymnasten så barnen fick vara hos deras farmor sålänge..(Har sån tur med alla som ställer upp när man behöver barnvakt!!) När jag kom fram så fick jag ett program som hon satt ihop åt mig,och det var verkligen bra övningar som skulle göras rätt många gånger,,och dessutom två varv ;-) Så gissa om jag kommer ha träningsvärk framöver!! Men det behövs verkligen,så man blir lite trimmad igen efter barnafödande och soffpotatis kvällar med gotta :-) (Inte för jag kommer sluta med det helt men ...)

Så nu har jag hämtat barnen,eller barnet ska jag väl säga för izabelle ville stanna hos farmor lite till..
Alicia sover middag och vi ska sedan köra mormor till sjukhuset för en spruta hon ska få.
Så ser dagen ut för oss.

Hoppas ni ligger under filten med tända ljus och njuter av en innedag..

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback