Onsdag idag..

..och efter en seg morgon kom jag äntligen upp,,blev sent igår kväll,men var ju bara tvungen o se klart på uttagningen på eurovision..sverige kom vidare iallafall,det var ju toppen :)

Nu är jag hemma och är milt sagt slut,vilken dag på jobbet! mamma mia..stress och slit och har knappt suttit ner..lunchen fick jag slänga i mig på 10 min ..MEN jag tycker ju om när det är mkt o göra,så jag klagar inte såå mkt hihi..Imorrn blir det en ännu hårdare dag,jag har tjuvtittat på mitt arbets papper..Men det går ju det med..

Nu är jag iallafall hemma och hämtar andan några minuter här innan jag ska hämta barnen..
Det är viktigt att man får göra tycker jag..Även fast dagis helst vill att man hämtar på väg hem från jobbet ..hmm..
Nu står middag först på listan och sen ska vi bara ta det lugnt..

Kram till er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback