Onsdag

Idag har jag haft en sisådär dag..Började inge bra då jag kom försent till min kurs,när jag väl hittade vart det var så fanns ingen parkering,grr..Men till slut kom jag dit o hittade gruppen,lagom pinsamt,men jag kom iallafall ;-)
Efter en hel dag med prat om social värfärd,vård och omsorg och deras regler,lagar,paragrafer,palliativ vård m.m. m.m. så slutade vi äntligen 16.30 !! Gissa om jag hade ont i baken! Men det var bra ändå,nyttigt för dom som ej är så vana och mera kött på benen för oss som känner igen mkt.

Hade en stressig men trevlig lunchdate med syster på La Baguette,
alltid kul!!

Jag åt bakad potatis och Emma åt kyckling sallad,jätte gott..
Det får vi göra om snart, men då utan pressad lunch timme ;-)


Sedan var det dax att handla mat som vi ej hann med igår,och fixa dinner,bada barnen och pusta ut..
Emma kom till oss på kvällen och vi har suttit o pratat tills nu,det är så roligt när du är här syster ;-)
Vi har så mkt kul o prata om ❤

Med detta korta blogg inlägg & super söta bild säger jag nu GODNATT
och hoppas ni får en skön nattsömn..

Våran lilla gumma ikväll vid läggdax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback