Har man inte jobb så skaffar man sig!!

Efter en JÄTTE rörig och körig dag på jobbet (med 3 sjuka så sätts dom andra i sjön!!)
så kom jag hem och då fick jag ett ryck o började tvätta mattorna hemma med vår special maskin..
Det fortsatte i att jag körde alla golv med den (den torkar o dammsuger samtidigt) och vibrera/damsög rent mattorna också,,Sängens bäddmadrass fick sig också en rengörare..


En toppen maskin vi tänkt sälja men den behåller vi nog
då den är super för barnfamiljer,där det ofta spills nåt osv..


Som tur var gick de bra med barn o allt så därför kunde jag köra på,,samtidigt stog middagen o puttrade på spisen som jag sprang o passade på titt som tätt, och så kom socialdemokraterna och knackade oväntat på dörren och ville föra en lång diskussion om deras parti..-HJÄLP!!
Snacka om fullt upp!
Så ska man hålla reda på den lilla damen så inte hon hittar på nåt,,ja vi mammor har verkligen körigt vissa dar!

Som grädde på moset skulle det bakas idag till imorgon
för dagis har då fika för alla mammor och pappor med barn där..
Så då ska alla barn baka o ta med sig imorgon..Mamma mia..
Skulle helst velat dela mig på sju idag!




Snabbt och enkelt gjorde vi chokladbollar..
Det tyckte jag var lite lagom avslutning på denna dag i kaos!


Nu har jag lagt barnen och pustar ut i soffan med datorn i knät ;-)
FY vilken stressig dag!!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

DU är då en riktig super mamma.... verkligen toppen duktig.. kram från en stolt mamma....puss på dej ungen min...

2009-05-25 @ 22:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback