Friskvårds kväll

Nu är det kväll o jag har just kommit hem från jobbet,,idag hade vi öppet hus på jobbet (friskvårds kväll) och det fanns lite av varje att titta på,och testa på,jag testade bodyscan,det var rätt kul..man fick ställa sig på en våg som är inställd med min ålder,vikt,längd,m.m. och så mäter den av hur mkt vatten,muskler,fett osv man har i kroppen,och om man ligger på medel eller över och om man bör göra något åt det isåfall :-)
Jag låg på medel trot eller ej haha..Det kändes ju skönt..Tabellen blev rätt bra,men hade inte rätt ålder enligt maskinen var jag mkt äldre haha,,så det stämmer ju med alla mina krämpor och besvär jag har ;-)
Men då har man provat på det oxå,kul kul..
Man kunde även färga ögonbrynen,vaxa benen,ljusstråla öronen,testa pilates m.m m.m.
Så åt vi massa god frukt och nötter,smoothies m.m. -Smaskigt!

Men nu har jag som vanligt ont i nacken ,SUCK,,jag gick på en ensamrad ikväll så jag hade ju bilen,och jag vet inte om det beror på den men så fort jag kör mkt på jobbet så får jag så himmla ont..
Får hoppas jag får en tid hos sjukgymnasten imorgon,då är jag ledig,har egentligen en bokad på fredag men då jobbar jag ju..Får ringa o höra imorrn!

Oj vad jag babblar på,nu ska jag ta en macka ,värktablett o hoppa i säng,är dödstrött!
Godnatt allaihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback