Fredag

Efter en skön kväll med ljus och bad var det dax att gå o sova,men jag ville hellre sitta uppe o prata semester planering,men fick motvilligt avsluta o gå till sängs,,var rätt pigg imorse trots de få sömn timmarna,och cyklade iväg till jobbet,,det såg ut att bli en fin dag,solen skren och himlen var blå,men så plötsligt kom de elaka gråa molen fram och regnet började ösa ner,,suck!!
Men vi får hoppas att det snart är förbi och att solen tittar fram igen.
Barnen ska ju på kalas utomhus imorrn,så jag håller tummarna att det blir tur med vädret.

Snart ska jag gå o hämta prinsessorna från dagis och sen ska vi hitta på nåt tror jag..
Fredag idag och vi ska göra Tacos ikväll har vi tänkt :-)

Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback