Fredag

Idag åkte izabelle med dagis på utflykt,så hon gick till dagis tidigt ,,
När jag lämnat alicia hade vi hennes 1a 'kvart samtal'..Lill snuttan..
Allt var iallafall bra o hon verkar vara deras lilla favorit ;-)
Känns som hon blivit så stor nu med samtal hihi men det var ju inte så allvarligt.

Sedan åkte jag och mormor och shoppade lite sommar kläder åt izabelle..
Vi åt en jätte god lunch,bakad potatis såklart :-)




Så kul var det att mormor unnade sig en klänning och lite annat till sig själv!
Det är hon värd!!


Hon är tokig i blommor och vi skojade när hon köpt denna
att morfar ler från himlen när han ser att hon unnade sig den här pelargonen :-)

Sen var det dax att jobba så jag lämnade av mormor hemma hos sig och skyndande mig vidare!

TACK mormor för att du finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback