Du är för go


❤ Min lilla skatt ❤

Min andra skatt ville vara hos farmor hela dagen lång,,men jag vet ju att det brukar vara så när hon väl kommit dit :-)
Men nu är det snart läggdax för det är dagis dag imorrn..Mamma ska på utbildning hela dagen lång..Pustar..

Det gick iallafall bra att köra mormor till läkaren,så hon fick sin spruta,hoppas hon blir bättre i foten nu!
Medans vi väntade körde jag Birgith till Bauhaus så hon fick köpa sig en gräsklippare.
Det gick snabbt och smidigt,och lillan fick åka bil ;-)



Vi var också på apoteket och inhandlade lite vi behövde,sedan åkte vi hemåt
och lämnade av tanterna,och begav oss hem till oss för dinner!
Vilken dag!
Men det är roligt när det händer lite ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback