After work

Nu är jag hemma efter jobbet,fick gå lite tidigare ikväll då vi var klara med alla jobb,
så jag hann precis hem för att säga godnatt till Izabelle och läsa godnattsaga (favoriten törnrosa)..
Är nu också nöjd över att slippa se den långa utväxten i håret,för nu är den bortslingad *Tack Zandra*
Så har vi båda klippt oss också! -Lyx o ha en frisör i släkten :-)

Nu ska jag slappa lite i soffan och njuta av att vara ledig imorgon..
Har ju jobbat mån-sön denna vecka,med undantag av torsdags då var jag ledig ;-)
Blir även ett besök hos sjukgymnasten imorrn,det blir skönt! Vi har kommit fram till att vi måste byta madrasser i sängarna,får så ont i ryggen av dom,,men det kostar ju en del så det får vänta,nu är det ju semester som står först på tur.

Njut av kvällen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback