Working mama

  
Här i har jag suttit mkt idag o kört o kört,fram o tillbaka :-)

Idag har jag varit på jobbet en lång dag,har kört jätte mycket bil idag och varit på landet och jobbat..
Det har gått jätte bra,har jobbat med en jätte gullig tjej och vi har haft fullt upp,verkligen fullt upp,
vi kom in och slängde i oss en baguette på 10 min sen ut igen,det var all rast vi fick idag,puh..
Blir rätt tufft o gå 7-4 utan rast,men det går ju det med..
Jag har också fått en tanka-gas-lektion ;-)
Det måste man kunna om man ska jobba med gas bilar!
För det behövs ju tanka mkt..
Så nu har jag just kommit hem och pustar ut några minuter här i den rentvättade soffan
(du är super älsklingen) känns så skönt,för den behövdes verkligen tvättas..
Nu fäller Diva också så det blir ju hundhår i massor..

Nehepp dax o hämta barnen och göra lite middag,,
Sen är det dags o handla mat till hästen och åka dit ut,puh.
(har inte kört den vägen sen avåkningen i tisdags,
för jag har varit häst ledig,,så det lär bli nervöst)

Ha en fin dag allihopa.
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback