Vilken stressig dag!!

ÄNTLIGEN HEMMA!!
Vi har haft stressigt värre idag,efter jobbet var det dax o hämta barn,laga mat och skynda lämna dom hos deras farmor medans vi möttes i stallet och städade ur och tog reda på alla saker..Det är inte klokt vad mkt man samlar på sig under åren,,men då skänkte vi massor också!! Tur att jag har dig immad som hjälper mig så mycket..Han var så duktig o grejade o bar :-) Sen fick jag skynda o handla lite småsaker på maxi o sen tillbaka o kvällsfodra för sista gången..Immad hjälpte till även då så det gick super,vi hade rätt kul faktiskt!
Men jag hade en kamp emot klockan för desperate housewifes fick jag ju inte missa ;-) Så fort hem,hämta barnen,lägga dom och tog ett snabb bad på 10min,sen damp jag ner i soffan lagom till det började..Fråga mig inte hur jag hann hihi..
Men OJ vilken nackvärk jag har,,och jag som ska jobba dag OCH kväll imorrn,,suckar..Hoppas den går över..
Nu ska jag fortsätta se mitt programm och sen ska jag sova..
Är helt slut känner jag,,men nu är stall livet över..Efter ca 11 års hästägande..

SOV SÖTT

Kommentarer
Postat av: moster rosi

ojoj 11 år har du haft häst.. vad gud tiden gick så fort.. tur du hann kom hem och fick se din favorid tv program. hehe den är oxå min favorid.. ler du svara aldrig om var köpt du den kläning.. jag är förtjustat i den.. kram kram godnatt

2009-03-31 @ 23:02:05
URL: http://strandbergljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback