Vilken kväll!

Oj idag vart det mkt på jobbet,fick larm från en som ramlat, och fick ringa ambulans och det blev stort ståhej och mkt försenat i vårat redan pressade arbete pga det,,vilket innebär stor stress,och vi fick bokstavligen kasta i oss fikat och ut igen..dom gamla blev sura för det blev så försenat i tid hos alla,men vad gör man..Var riktigt halt och snökaos hela kvällen också..så fick jag jobba över,,men nu är jag hemma ,ligger i sängen o skriver,och är helt slut!!
Måste verkligen köpa nya skor o ha i jobbet,mina gympa skor har gjort sitt, och ikväll hade jag stövlarna,vilket inte alls är skönt att jobba flera timmar i..men det är så svårt med vädret nu..man vet inte vad man ska köpa för några..

Barnen och pappa har varit på Mc donalds och ätit,även izabelles kompis följde med,så dom hade riktigt roligt,pappa med tre barn  :-) (det blev mkt torkande på kladd berättade han hihi)
Det är så kul när dom får göra lite roliga saker tillsammans..och det var verkligen uppskattat !!
Bara Alicias hosta på natten kunde ge sig,,alltid är det nåt,suck..Vi får se om hon går på dagis imorgon.
Nu ska jag sova för imorgon ska jag upp kl 06.00 och jobba igen.

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback