Välkommen Fredag

-Äntligen helg,tänker många,,liksom jag,men nu är det ju så att jag ska jobba hela helgen,så de känns inte alls lika kul precis :-) Jag vaknade imorse med en väldigt ond rygg,,som tur var så hade jag massage tid idag..
Fick senare en VÄLDIG magvärk och det är ju typsikt,,har ju varit ledig två dar så kunde väll fått det då,men nej...
Åkte iväg i snöyran till massagen och det var skönt..Så nu är jag hemma igen o ligger med uppvärmd rispåse på magen och väntar på lunch som immad ska komma hem med...känner mig hängig och har dessutom ganska ont i halsen..Usch,,allt på en gång..

Barnen är på dagis och jag ska ju snart åka till jobbet..Känns inge vidare o åka o jobba i snökaos o kyla när man har ont i magen o hals..men jag får göra ett ryck o åka hem o vila sedan..Är ju ändå inte jätte långt pass ikväll så det är ju skönt.
Hoppas ni får en fin dag,trots vädret..

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback