Uj vilken kväll

Nyss kommit ifrån stallet,halv 11 på kvällen!!! pust!!
Vilken eftermiddag o kväll säger jag bara..
Hämtade barnen på dagis o alicia har 40.5 graders feber o är jätte hängig..min lilla sessa..izabelle mådde bra o ville gå in till farmor efter dagis så hon var där på eftermiddagen..
sen väl hemma så kom de några o kollade på vår barnvagn..
(mkt stress med o hitta alla tillbehör/papper både till vagn o häst)
vi ska ju sälja den o köpa en mindre,,men dom ville fundera..suck..sen skynda iväg till stallet och spekulanterna kom,men kom väldigt sent..men det blev ingen affär där heller..min häst var jätte duktig o kämpade på men dom sökte nog nåt mer i tävlings skick,och han har ju kommit ifrån det där nu,så det blev inget av med det..
men är så stolt över min kära 'lilla' häst som var så duktig ändå idag!!
så fodrade jag alla pållarnas kvällsmat o åkte hem,,o här sitter man nu,,HELT SLUT,,fick bli en maxbox i bilen på väg till stallet idag,det var min middag,,det är ju inte klokt vad man stressar o hur man har det nu..men ska få häst hjälp imorgon och på fredag så det känns verkligen skönt!! ska ju jobba kväll imorrn och innan det ska jag iväg på massagen igen..så ska izabelle på dagis och lilla alicia får va hos farmor tills pappa kommer hem..hoppas verkligen hon är bättre imorgon..min lilla älskling..det är så jobbigt då dom är sjuka..hon ville inte äta men drack iallafall nyponsoppa och sen vällingen vid läggdax..vätskan är ju viktigast..det är säkert dom här kindtänderna som spökar..lider med dig älskling..
Nu är det läggdax..

Sov sött alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback