Trött

Efter kalaset satte vi igång o gjorde middag,
sen var det dax o åka till stallet o fixa,,pappa var hemma o bada barn och greja..
Så nu väl hemma igen känner jag mig väldigt trött..
Det känns fortfarande efter bubbelpoolen igår i ryggen..Tror den lossade på en del som gör att man blir trött,jag är rätt känslig för sånt där,,Men imorrn börjar arbete o det är väl bara o bita ihop..
Känns lite jobbigt bara eftersom det är så otroligt mkt som händer nu på en gång..Morfars bortgång,sälja häst,dagis ,nytt jobb m.m..man hänger inte med riktigt..Men man får göra sitt bästa,mer kan man inte göra..

Nu ligger jag och diva under filten i soffan och pappa läser godnatt saga för izabelle..Hon och pappa har snickrat ihop hyllplan här ikväll,som vi ska ha i klädkammaren.Det blir mer ordning då på allt där inne..Hon fick vara uppe lite längre idag pga att det är lite ledigt imorgon bitti o barnen ska ej till dagis förrän på em då jag åker till jobbet..
Hoppas dom vill ta sovmorgon,skulle inte va helt fel känner jag ;-)
Men barn vaknar ju alltid i ottan..(skratt)..

Njut kvällen alla
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback