Stressig dag

Nu är det kväll o jag pustar ut,vilken stressig dag,,fy..Blev riktigt tajt med tid där efter jobb o hämta barn,laga mat,åka o handla hästmat,fixa i stallet o hem o greja..Uj uj..Men nu har vi just tagit lite kvällsfika och ska vila en stund o sen lägga oss tidigt,vi är jätte trötta båda två.Så ska bli skönt o sova,,hoppas bara alicia inte hostar o är vaken i natt som hon höll på i natten som var..Blir så jobbigt o stressande när man vet att man ska upp tidigt.
Men vi hoppas på det bästa!! Imorrn är också en lång dag på jobbet,men tiden går så fort,så det är ju bra.

Sov gott.

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är verkligen super duktig... men var rädd om dej.. så du inte får så jätte ont i rygg och axlar mm. ... men tusen rosor till dej som kämpar på så bra med allt.... jag är en stolt mamma och mormor,, till mina 3 super töser.... ( ja 4 ska jag väl säga eftersom den 4.e fortfarand bor hemma,,hihi..) men massor med puss o kram till er...

2009-03-17 @ 21:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback