Snökaos

På kvällen bestämde jag och min mormor oss för att åka ut en snabbis o leta skor åt mig..
Hon ville så gärna få komma ut lite och jag tänkte ju ändå åka en sväng o se om jag hittade några skor,
så vi gjorde sällskap :-)
Det var lite snö flingor som kom ner men inget mer..
Väl efter en stund så bokstavligen vräkte det ner,,
vi gick in på marieberg en stund och när vi kom ut igen så var det rena snö stormen..
Vi var även inne o handlade på Coop och efter vi kom ut så var det redan dm med snö som kommit,,
vi fick sopa ren bilen innan vi kunde åka..Herregud vad det gick fort!!
Sen tog vi motorvägen och jag var bra nervös och rädd kan jag säga,,
efter att nyss ha åkt av vägen o allt..suck..
så vi kröp hem sakta men säkert..fy,hade vi vetat att det skulle bli sånt oväder så hade vi aldrig gett oss ut..
men nu är det gjort och jag har köpt mig ett par skor,,låga och mjuka sneakers..hm,hur ska jag kunna ha dom imorrn?? då lär jag bli blöt ,för snön är ju högre än skorna ;-),,
får bli stövlarna imorrn med tror jag,,suckar...


Här är våra små tjejer,riktigt härligt vårväder i lördags ;-)
och nu är det rena rama vintern igen..Usch,nu vill vi ha vår,vill inte ha mera snö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback