Slutkörd mamma

Gokväll,,nu är första gången på hela dan som jag sitter ner o vilar..puh!! blev full rulle efter jobbet med dagis,mat o stall..på dagis ville inte izabelle gå hem, (hon lekte för fullt med dagis kompisarna i sandlådan..) vilket är positivt i och för sig,men inte så kul när jag bar på en jätte trött o hängig och ledsen alicia,,som inte alls var fräsh,,men efter middagen hemma var hon mer som vanligt igen,,men hon har åkt på förkylning igen,suck,så är det dom här envisa tänderna som spökar..får se om hon ska gå imorgon eller om pappa stannar hemma,det beror ju lite på hur natten blir här..
Izabelle har lekt hela eftermiddagen med sin bästa vän som bor här brevid,dom har ju så roligt ihop :-)
själv blev det snabb middag o vidare till stallet,rida och göra klart och sen till mormor o lämnade lite goda ostar (hon älskar ost ;-) så det blev ju uppskattat !! o här ligger man nu,helt slut..ska dricka lite the och sen hoppa i säng,,ska ju upp imorrn i ottan igen..tänk så lätt det är att vänja sig vid 'sovmorgon' när man är mamma ledig :)

Godnatt.


Hittade ett så gulligt kort på datorn,som jag nog glömt att visa??
Är hon inte sötast ?? Med moster Emmas stövlar som hon älskar att ha på sig ;-)

Min fina kuse :)

Kommentarer
Postat av: mamma

OHH VAD DUKTIG FLICKA JAG HAR,, KÄNNER MEJ STOLT, OCH DETTA JOBB TROR JAG VERKLIGEN PASSAR DEJ.. TROTS ATT DET ÄR RIKTIGT SLITSAMT... STÅ UT O KÄMPA PÅ ...... PUSS O KRAM ÄLSKADE DOTTER....

2009-03-04 @ 22:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback