Nu får det vara nog

Hur mycket snö ska vi få egentligen?? Har nu kommit hem från jobbet och vi har pulsat oss fram i snöyran..Fy vad mkt det vräker ner,,vi hade svårt o köra i halkan också..Jag körde inte,,tyckte inte alls jag ville det efter min avåkning för ett tag sen..Känner mig lite rädd o köra i de här vädret..
Magen är inte så mkt bättre men det gick ju o jobba ändå,.Imorgon ska min älskade häst flytta..Det känns jobbigt,,men jag hoppas och tror han kommer få det bra i sitt nya hem..Jag kommer tycka det känns konstigt o inte ha ett stall o passa hädanefter men jag har ju inte tid,så det blir bäst för oss alla...men gud så tomt det kommer att kännas...Min guldklimp..
Nu ska jag njuta av tända ljus och myser med izabelle framför lets dance finalen ;-)

HA EN FIN FREDAGS KVÄLL

 
Far o dotter dansar till alla danser på Let's Dance ;-)

Kommentarer
Postat av: moster rosi

oj så din häst är såld.. förstår det bli jobbig men samtid det är skönt för dej så ni har mera tid för er själv plus din jobb.. svårt att ha häst när man har småbarn plus jobb.. ha så skön helg. kram kram.

2009-03-27 @ 21:56:23
URL: http://strandbergljung.blogg.se/
Postat av: MAMMA

Förstår att det kommer att kännas tomt efter alla år..( MED HÄST)...men det kommer finnas bättre med tid i framtiden gumman.... nu kommer du säkert tycka det blir skönt med lite vila från detta pass även om det varit roligt där i mellan.. .. kram på dej.. och var rädd om dej när du är ute o jobbar....ja även där i mellan...puss o kram till er alla....

2009-03-28 @ 02:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback