Kväll

Nybadade barn ligger o sover och det är kväll,härligt..
Huvudvärken har avtagit något,jag har haft på mig ett nack stöd som ger lite värme och den hjälper faktiskt!!
(Tack mormor!) Fick även ett rygg stöd med samma funktion idag av henne så den ska jag prova med,men nu känner jag att det mest är ont i nacken och huvudet..
Så imorgon bitti blir det röntgen,,hoppas jag inte fastnar där på sjukhuset hela dagen,suck..Men huvudsaken är ju att jag inte har några förändringar i nacke o rygg..Är rätt glad ändå att få möjlighet att röntga hela rygg o nacke då jag länge haft besvär INNAN jag körde av vägen igår,,så har jag otur nu så blir det värre med värk..Men en sak i taget..
Nu ska jag bli frisk innan söndag så jag kan gå o jobba på måndag!Pratade med jobbet idag och dom är verkligen gulliga och förstående,det känns så otroligt bra!

Nu ska jag titta på tvn och invänta min nyklippta sambo som snart kommer hem,,han har klippt sig hos min kusin Zandra.Super,för nu var det verkligen dags ;-)

Ha en fin kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback