Inte ett moln,så långt ögat kan nå..


Utanför oss

Härliga vår,är här även idag!! Solen skiner och himlen är klar blå,,det blir nog en jätte fin dag!!

Alicia har sovit hela natten men har fortfarande hög feber,,vill inte tempa henne imorse för jag känner ändå att den är som igår,,hon ogillar ju tempen så mkt o vill inte plåga henne..Vi måste verkligen ta o köpa en öron termometer,dom är ju super lätta o bra..Snart ska izabelle till dagis o jag ska lämna alicia hos farmor..Själv blir det massage igen..Hua,jag kommer ha ont imorrn,,men det är de värt,,i långa loppet kanske jag blir kvitt nack värken ,och då skulle det kännas som högsta vinsten!!

Njut av solen medans den är här :-)

 
Våran lilla sjukling idag,,,sitter o bläddrar i vår turkiet foto bok,
så säger hon mamma o pappa ,hon är så söt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback