Hem ljuva hem

Äntligen hemma efter jobbat en kväll ute i kylan,,fick med mig fel jacka så tog vårjackan till jobbet och det var jätte kallt..
Som vanligt var vi ett glatt gäng som jobbade och det är så roligt!!
Men nu är jag hemma och känner mig rätt trött efter massagen och jobb,så jag har nyss badat och det var härligt..
Känner mig rätt nedstämd med tanke på morfars begravning imorgon..Det kommer riva upp alla känslor igen..Det känns jobbigt,men man får kämpa på ändå..barnen ska vara hos farmor så de känns ju skönt..dom är för små för att vara med..
och izabelle är ju inne i en känslig period nu så det blir inget bra isåfall..Alicias temp är iallafall nere till 38,8 ikväll,så hoppas den sjunker nu o blir normal,,man blir så orolig när dom tempar så högt..
nu ska jag njuta av min sallad och sen hoppa i säng..måste samla krafter inför morgondagen..

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback