Härligt med besök

Nu har vi haft besök av min mamma,mormor och syster..
Alltid lika roligt..Dom hade med sig munkar,både creme munkar o vanliga,,MUMS..
Vi pratade,spelade lite spel med Izabelle och fikade..
Emma hade med sig UNDERBARA krukor,,TUSEN TACK snälla du för hjälpen :-)



Visst är dom underbara??
Har velat haft sånna här länge och nu har jag äntligen 2 stora och 2 små
*LYCKA*



Fick även jätte fina blommor,Tulpaner i olika fina färger..
Det var alldeles perfekt eftersom mina just vissnat på bordet.
Tack så jätte mycket!

Barnen fick målar bok och läs bok som kan prata och dom blev så glada.
Här sitter Izabelle o ritar i sin pippi målarbok



Alicia har varit rätt trött o gnällig idag,hon har ju sina dagar,
men det blev ju sent igår kväll pga min avåkning,
 och så vaknade hon tidigt imorse,så det kan ju vara därför..


Kommentarer
Postat av: moster rosi

men vad fin dem krukor. de ser som porslin ut.. jätte fin.. passar perfekt till hennes rum. :-)

många kramisar puss

2009-03-11 @ 19:56:25
URL: http://strandbergljung.blogg.se/
Postat av: camilla

hej,ja det är porslin ,svindyra men SÅÅ fina :-)

2009-03-11 @ 20:25:43
Postat av: Moster rosi

är inte dem som du köpt ( som vi träffat er därborta i affär vid marieberg) ?? jag som trodde det var dem.. hehe.. kram krampuss

2009-03-11 @ 21:55:32
URL: http://strandbergljung.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha nej nej,dom var ju guld färgade,dom här är vita porslin,stora blom krukor.dom kom idag med emma hit :)

2009-03-11 @ 22:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback