Fullspäckad söndag

Först åkte vi och handlade mat,,gick in en sväng på marieberg,och immad bjöd på lunch..JÄTTEGOTT var det och sedan gick vi lite i affärer,,hade lite brottom eftersom jag skulle börja jobba strax därpå,så det blev inte mkt shopping inte,men köpte en mössa o vantar åt izabelle..sen var det dax o åka hemåt med alla påsar,,jag hoppade på cykeln och drog iväg till jobbet..Har en jobbig värk i huvudet o nacken som är envis,suck..Men hade en jätte trevlig kväll och jobbade med bra personer så vi var klara tidigt och jag fick gå lite tidigare,det gör så mkt tycker jag..

Väl hemma så var det tända ljus överallt och jag hann läsa godnattsaga för izabelle innan hon somnade..
Snövit blev det idag :-)
Efteråt värmde jag upp maten immad lagat och det blev kycklingfile och ris..Mumsigt!!
Så nu är man rätt mör och trött..Har på mig nack kragen faktiskt för jag har så ont i den här nedrans nacken ikväll..
Vad gör man,suck,,blir ju tokig på den här nacken..
Nu är det tvn sen hopp i säng..
Imorrn är jag ledig,,jippie!!

GODNATT ALLA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback