Fredags kväll

Vi har varit o handlat mat och så blev det några plagg till barnen..Var tvugna att få tankarna lite på annat och sen behövdes det verkligen handla,var helt tomt i kyl o frys nästan, men nu är varorna på plats här hemma och alicia har fått alvedon och sover..Hon har fortfarande feber,snuttan..Dom här nedrans tänderna är envisa,men snart är det väl klart hoppas vi..Izabelle ville sova hos farmor och farfar så henne har jag knappt sett idag,,
känns inge kul,men jag vet ju att hon har det bra :-)
Hon och farmor har målat ägg idag,hon var så sugen att få träna lite inför påsken ;-)

Nu har jag snittat mina nya rosor,tänt upp ljus överallt och vi har ätit. Är så mätta nu, det blev kyckling, klyft potatis och potatis sallad,,mumsigt..Så nu ska vi strax sova,immad är jätte trött för han har varit vaken med alicia i natt då hon hade svårt att sova och jag ska ju upp i ottan imorgon o släppa ut hästarna,,pust..

Hoppas ni fått en fin fredags kväll,vart ni än befinner er.
KRAM & GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback